Леруа Мерлен – це велика міжнародна мережа магазинів, що спеціалізуються на продажу будівельних, оздоблювальних та ремонтних товарів. Але хто ж стоїть за цим брендом та керує всією мережею?
Мережа магазинів Леруа Мерлен належить французькій компанії Адеко. Вона є одним з найбільших рітейлерів у Європі та володіє більш ніж 40% акцій Леруа Мерлен. Адеко була заснована у 1923 році і з того часу стала лідером у сфері будівельних матеріалів та товарів для дому.
Засновником та першим керівником компанії Адеко був Андре Леруа. Він відкрив свій перший магазин вже у 1928 році та швидко розширив своє підприємство по всій Франції. В 1961 Адеко злилася з іншою компанією з продажу будівельних товарів, Мерленом, і створила спільну мережу магазинів Леруа Мерлен.
На сьогоднішній день Леруа Мерлен має понад 400 магазинів у різних країнах світу, включаючи Францію, Росію, Бельгію, Китай та інші. Мережа займає лідируючі позиції в галузі та пропонує широкий асортимент товарів для будівництва та ремонту, а також послуги, пов'язані з ремонтом та оздобленням будинку.
№ | ПІБ | Посада | Рік народження |
---|---|---|---|
1 | Московець Олександр Леонідович | Генеральний директор | 1960 |
2 | Щукін Олексій Михайлович | Фінансовий директор | 1965 |
3 | Петров Анатолій Вікторович | Комерційний директор | 1972 |
4 | Іванова Ольга Володимирівна | Директор з персоналу | 1981 |
Кому належить мережа магазинів Новус?
За даними Єдиного держреєстру юридичних осіб та фізосіб-підприємців на липень 2021 року, власником з часткою 100% у статутному капіталі ТОВ було ЗАТ "Консул Трейд Гаус" (Вільнюс, Литва). Кінцевими бенефіціарами вказані Марина Познякова, Агне Рузгієна, Раймондас Туменас.
Яка найбільша мережа магазинів у Росії?
Лідером рейтингу у сегменті мереж товарів повсякденного попиту (FMCG) залишається X5 Group (1,35 трлн руб., +18,8%). У топ-3 також знаходяться "Магніт" (1,11 трлн руб., +39%) і "Брістоль" і "Червоне & Біле", що входять до Mercury Retail Group. Останні збільшили виторг відповідно на 33,8% до 106,8 млрд руб.
Чому Billa пішла з України?
Через обвал економіки та суттєве падіння купівельної спроможності населення складності відчували багато торгових мереж. А менш конкурентоспроможні гравці ринку змушені були оптимізувати бізнес. Серед них була і Billa, яка ухвалила рішення згорнути торговельну мережу у регіонах країни.